JAROŠOVSKÝ PIVOVAR

Anna-Marie Elsnerová | Design | 18/01/2019

Jarošovský pivovar byl založen už v roce 1688. Bohužel ne vždycky se mu dařilo, tak dobře jako dnes, a v roce 1997 i přes svou dlouhou tradici zanikl.

Před třemi lety pivovar opět povstal z popela a je vyzbrojený novým vizuálem, za kterým stojí pražsko-londýnská reklamní agentura Little Greta. Její práci určitě všichni známe. Například vytvořil look pro pražský foodbus Booze & Food nebo pro pivovary Morous  a Primátor.

Polští designéři Pawel Ratajczyk a Mateusz Slovakiewicz odmítli klasické pivní klišé: zlatá, zelená, karmínová a statný vousatý sládek. Po několika hodinách strávených ve Slováckem muzeu se dvojice autorů inspirovala především folklórními motivy moravského Slovácka a květinovými vzory. Symbol kohouta ztělesňuje vzkříšení a návrat pivovaru k životu.  Etiketa sází hlavně na barvy modré, zelené a červené.

 

Foto | Little Greta
galerie

Aktuální číslo

Předplatné