Patříte-li mezi jedince, kteří si v masových parfumeriích nemohou vybrat svůj parfém, protože vám všechno voní povědomě, levně nebo nezajímavě, doporučujeme značku Editions de Parfums Frédéric Malle. Od minulého měsíce ji najdete v Praze v beauty concept storu Ingredients. 

Frédéric Malle pochází z parfumérské rodiny. Jeho matka i dědeček byli „hlavami a nosy“ laboratoří Parfumes Christian Dior, kde je od svých pěti let navštěvoval, právě zde do slova a do písmene přičichl k řemeslu. Vystudoval umění v New Yorku a hned poté se vrhl na parfumařinu, nejdříve jako zaměstnanec podniku Roure Bertrand Dupont, poté jako konzultant na volné noze. Prakticky celý život byl nablízku výrobě vůní, nejdražším surovinám světa i slavným parfumérům, které díky jejich kreacím znají masy zákazníků. Ze sledování olfaktorického průmyslu ale vzešla frustrace, když si Frédéric uvědomil, že nejkrásnější vůně povětšinou nikdy nespatří světlo světa, protože by zapadly v šedi samoobslužných prodejen řízených nenáročným vkusem zákazníků. Proto v roce 2000 přišel s novým konceptem jakéhosi parfémového nakladatelství Editions de Parfums, kde on sám působí jako hlavní hodnotitel a kde se vrací zpátky ke kořenům: „Jsem odhodlán osvobodit parfuméry od omezení, kterými je marketingoví specialisté svazují. Pracuji stejně jako editor se spisovateli. Dávám svým autorům naprostou svobodu, aby mohli zkoumat a vyjadřovat své myšlenky.“ Pokud investujete do parfému značky Frédéric Malle, můžete si být jisti, že kvalitní a originální vůni vytvořili nejlepší světoví parfuméři, za svým výtvorem si 100% stojí a jsou pod ním podepsáni (Edmond Roudnitska, Jean-Claude Ellena, Pierre Bourdon ad.), produkty se prodávají pouze v buticích Editions de Parfums Frédéric Malle a vybraných obchodech, které poskytují individuální konzultaci (jako pražské Ingredients), a cena každé vůně je stanovena na základě ceny použitých ingrediencí a koncentrace. Proto jsou některé dražší než jiné, za 100 ml zaplatíte 3300 až 6700 Kč. Vývoj jedné vůně trvá šest až osmnáct měsíců, není nijak limitován a u zrodu často stojí nové technologie. Inspirací pro finální podobu může být jediná ingredience nebo také konkrétní pocit, nálada či vzpomínka, kterou se pak parfumér snaží přeložit do podoby vůně. V doplňkovém sortimentu značky najdete také svíčky, sprchové gely, tělová mléka, tělová másla či vonné difuzéry. fredericmalle.com, ingredients-store.cz

Sdílejte na
Related posts