Jako levitující rozklížená krychle působí nový maison store značky Givenchy v komerční čtvrti Cheongdam Dong v jihokorejském Soulu. Na jeho podobě se podílel samotný kreativní ředitel Givenchy Riccardo Tisci, který své nápady předával italskému architektonickému studiu Piuarch. Vysoko nad ulicí tak září obří zlaté „T“ (že by podle příjmení návrháře?) a embosovaná fasáda reaguje na světlo během dne a pohledově se mění. Její podobu inspirovala nejslavnější op-artová díla, stejně jako unikátní perforované a reliéfní látky použité v aktuálních Tisciho kolekcích.

Riccardo Tisci si jako kreativní ředitel značky Givenchy už několikátou sezonu užívá (z našeho pohledu zaslouženou) celosvětovou adoraci. Jeho jméno se stalo synonymem pro zbožňované „zlobivé dítě“ módního průmyslu. Milují ho ti, pro které je progresivní tažení Hediho Slimana módním domem Saint Laurent příliš progresivní a Karl Lagerfeld se svými krkolomnými eskapádami s kočkou Choupette moc komerční. Aktuální „cool kid“ Tisci se proto nebojí zvěčnit své jméno ani pod realizacemi vlajkových lodí značky Givenchy. Ve spolupráci s italským studiem Piuarch instaloval do centra korejského Soulu obří rozpohybovanou krychli, jež ve svých útrobách ukrývá celkem tři prodejní patra. Měňavá fasáda odkrývá zlaté jádro, které tvoří výraznou siluetu ve tvaru písmene T. V interiérech najdou dámy i pánové tradiční luxusní butik plný dřevěných parket, skla, zlata, mramoru, čedičových desek a kovu. givenchy.com, piuarch.it

Sdílejte na
Related posts