Česká společnost Luxury Brand Management hlásí otevření nového butiku na luxusní Pařížské ulici. Nový butik Valentino se pyšní nejen aktuálními dámskými kolekcemi, střevíčky, doplňky i vůněmi, ale také interiéry od hvězdného britského designéra a architekta Davida Chipperfielda. Tomu se podařilo vytvořit maximálně minimalistické, a přesto velmi výrazné prostory, které italské módě náramně sluší.
Uvnitř butiku se budete cítit jako v historizujícím italském palazzu, kde oči přecházejí z různých textur a vzorů. Koncept pražského obchodu Valentino o rozloze 194 m2 kombinuje staré s novým a vytváří nádech atmosféry paláce, čímž se vymyká klasickému modelu showroomu a přináší nový architektonický formát prodejních prostor maloobchodní sítě Valentino. Využívá nejrůznějších decentně okázalých materiálů, jako je dřevo, mosaz, kararský mramor, palazzo dlažba či terazzo obklady. Právě ty se prolínají celým přízemím, kde ve vstupní hale najdete doplňky na designových pultech a konstrukcích a dále v prostoru dámské ready-to-wear kolekce. Ve sníženém přízemí vás čekají kolekce bot. Oceňujeme, že každý z materiálů dostal možnost zazářit v celé své kráse. Mramor se tu objevuje v podobě masivních hranolů, ze dřeva jsou vyhotovené přísně lineární policové systémy a samostojné vitríny, sedací mobiliář je polstrován černou prošívanou kůží. Září zde plejáda bodových světel, svítí jednotlivá patra polic, povrchy stěn i podlah se mihotají a celá tato změť italského moderního minimalismu se odráží v celovýškových zrcadlech. lbm.cz, valentino.com