Fendi Fendi nebo také Fun Furs. Logo se zdvojeným F vytvořil pro římský módní klan v 60. letech Karl Lagerfeld a tehdy se opravdu bavil. Při tvorbě své 96. kolekce pod touto hlavičkou se musel po letech opět trochu nadýchat hélia, jak jinak si vysvětlit gejzír barevných i přírodních kožešinek, který vytryskl na všech návrzích, dokonce i na slunečních brýlích, náramcích a páscích. Nakazil i Silviu Venturini Fendi, která v nové kolekci pro podzim a zimu ozdobila podobně nevázaným způsobem také kabelky a nazvala je divnými stvořeními na mole. Atmosféra celé milánské přehlídky byla emočně nabitá, což na vlastní oči mohla díky vzácnému pozvání do backstage poznat i naše ředitelka módy, Maria Kohutik. Snad se alespoň špetka kreativního řádění přenese skrze momentky i na vás. www.fendi.com