Mario Prada otevřel svůj první obchod v nejslavnější milánské pasáži Galleria Vittorio Emanuele II v roce 1913. Přesně 100 let poté se zdejší „dům“ značky Prada rozrostl o další salonní prostory. Určeny jsou jen mužům.
Prada chystá ve středobodu Milána velké změny a chce zde vytvořit svoji vlastní Galerii. Jako první fáze projektu byla v červenci dokončena rekonstrukce 380 m2, které diagonálně sousedí se stávajícím butikem. Nově upravené historické komerční prostory jsou nyní vyhrazeny pouze pánským kolekcím Prada, a to jak ready-to-wear, tak koženým výrobkům a doplňkům. A jaké budou další fáze? V mezaninu má vzniknout restaurace, část vnitrobloku a horní patra osídlí umění, tedy další odnož Fondazione Prada. Bude vybaveno nejmodernějšími výstavními prvky a zázemím pro organizaci performancí, prezentací a dalších akcí. Do pasáže se nakonec postěhuje i samotné ústředí značky Prada Group.
Prada Galleria, Galleria Vittorio Emanuele II, Milán, prada.com
Related posts