Německá firma Montblanc přichází s monochromatickou řadou doplňků. Černá vzdává hold dědictví domu a symbolizuje styl, eleganci a nadčasový design.
Černá je také nedílnou součástí DNA značky Montblanc od jejího vzniku v roce 1906, kdy byl hlavní ingrediencí při výrobě psacích per ebonit. Černá nechybí ani v emblému společnosti z 1913.
„Černá barva hraje v esenci domu Montblanc velkou roli a je základem identity naší značky, která se v průběhu let přerodila ve značku luxusního byznysového životní stylu. Sjednoceny černým designem, jednotlivé produkty v kolekci a jejich funkčnost byly pečlivě vybírány na základě každodenních potřeb a myšlení těch, co se nesnaží jen uspět, ale chtějí zanechat stopu, a vše, co dělají má vždy smysl a cíl. Kolekce Montblanc UltraBlack nabízí nositelné chytré technologie pro lepší konektivitu, kožené doplňky pro plynulou mobilitu, psací potřeby pro odvážné nápady a kreativitu a hodinky pro smělou eleganci,“ říká Nicolas Baretzki, Montblanc CEO.
Vedle kolekce UltraBlack spouští Montblanc druhou vlnu kampaně What Moves You, Makes You a představuje nové Mark Makers. Po oceňovaném režisérovi Spikovi Leeovi, herci Taronovi Egertonovi, herci, zpěvákovi a spisovateli Chenovi Kunovi a herečce Xin Zhi Lei, Montblanc vypráví příběhy dvou nových výjimečných osobností, herce Cilliana Murphyho a mezinárodní dýdžejky Peggy Gou.
Kolekce Montblanc UltraBlack obsahuje psací pera Montblanc StarWalker UltraBlack, hodinky Montblanc 1858 Geosphere UltraBlack, chytré hodinky Montblanc Summit Lite x Montblanc UltraBlack, sluchátka přes uši Montblanc MB 01 UltraBlack, Montblanc Augmented Paper x Montblanc UltraBlack a kožené doplňky – batoh a dvě psaníčka typu Clutch a Mini Folio. Jedná se vůbec o první ucelenou kolekci napříč všemi kategoriemi produktů značky, která je propojena jednotným celočerným designem.
Více informací o produktech hledejte na montblanc.com