Čerstvý kreativní ředitel Kim Jones zahajuje novou kapitolu FENDI. Jeho debutová Prêt-à-Porter kolekce je oslavou dědictví módního domu, ženskosti i typické italské elegance.
Inspiraci pro svou první ready-to-wear kolekci u italského domu hledal Jones přímo v šatnících pěti sester Fendi. „Rodinu Fendi tvoří ženy, které vynikají svým intelektem a tvrdou prací – a právě to jsem chtěl oslavit,“ uvedl Jones a dodal: „Je to mocná dynastie!“
Nevynechal však ani dědictví po předchozím uměleckém řediteli Karlu Lagerfeldovi. Ať už jde o všudypřítomný decentní monogram Karligraphy nebo boty FENDI First s architektonickým podpatkem, který vznikl na základě archívních nákresů. Ty ale přetvořil tak, aby kráčely s moderní dobou.
Kolekci pro příští podzim a zimu doprovodily doplňky z dílny Silvie Venturini Fendi. Premiéru si odbyla kabelka FENDI First, která vzdává poctu až bláznivé pohrdavosti módní značky a charakteristický monogram překlápí do tvaru psaníčka. Nových siluet se dočkala o poznání větší kabelka FENDI Way a kabelky přes rameno FENDI Touch. Klasiky, jako modely Peekaboo nebo Sunshine Shopper, přetvořila designérka do nových rozměrů a opatřila ozdobenými detaily Selleria.
Nechyběl také projekt FENDI Hand in Hand, v rámci kterého řemeslníci z dvaceti italských regionů propůjčují ikonické kabelce Baguette jedinečný vzhled. V průběhu této sezóny se dům zaměří na umělecké mistrovství Kampánie. Tu reprezentuje strukturovaná kabelka Baguette s barokním květovaným motivem, vycházejícím ze spletitých dřevěných intarzií, které najdeme v benediktýnských klášterech.
Celou kolekci si můžete prohlédnou v naší galerii nebo na videu: