Pietro Filipi představuje nový model nakupování, díky kterému umožňuje platit za produkty podle toho, jak se kdo zrovna cítí. Zákazníci tak mohou zvážit, zda se v aktuální situaci cítí ohrožení, nic se pro ně nezměnilo, nebo mají zájem podpořit českou značku.
Určité zboží označené speciálním štítkem lze díky novému konceptu koupit za tři odlišné ceny. Pokud se zákazník cítí současnou situací ohrožen a má strach, zaplatí polovinu původní ceny. V případě, že se cítí dobře a nic se pro něj nezměnilo, dosahuje částka 80 % kupní ceny a jestliže chce značku podpořit, nakoupí za 110 %.
Koncept “jak se cítíte, tolik platíte” je součástí strategie “respektujte, co cítíte” a logicky navazuje na ukončení slevových akcí, které firma vyhlásila minulý měsíc.
Firma už nadále nechce klamat zákazníky a počítat, jakou má nastavit základní cenu a následně slevu, aby vyšla marže. Domnělou slevou je zákazník motivován nakupovat v situaci, kdy vlastně nakupovat nechce a je manipulován, aby si myslel, že udělal výhodný obchod a ušetřil peníze.