První velký otřes v tradičním kosmetickém domě Lancôme přišel před rokem, kdy značka oznámila, že přestane vytvářet výrazně sezonní kolekce make-upu a bude se soustředit na produkci univerzálních produktů. Letos přišla bomba v podobě nové kreativní ředitelky Lisy Eldridge. Okamžitě jsme tuto legendární make-up artistku požádali o exkluzivní rozhovor. 
Do kosmetického průmyslu pronikla Lisa (nar. 1974) jako asistentka Mary Greenwell, vlastní průlom přišel s titulkou britské Vogue se Cindy Crawford. Působila na pozicích kreativní ředitelky značek Shiseido či No.7, stala se hvězdou pořadu Ten Years Younger. Spolupracuje s fotografy jako Mert&Marcus, Solve Sundsbo, Patrick Demarchelier nebo Paolo Roversi, se značkami Chanel, Chloé, Dior, Giorgio Armani, Givenchy, Gucci či Prada a různými edicemi Vogue a Elle a tituly Love či Numéro. Ze stovek slavných klientek jmenujme Kate Winslet, Cate Blanchett, Kate Moss nebo Katy Perry. Lisa Eldridge je vdaná a má dva syny. Její manžel Robin Derrick je fotograf a kreativní ředitel britské Vogue. 

Pokud bychom měli charakterizovat vizuální styl make-upu, který je pro Lisu Eldridge typický, musí padnout přívlastky jako uvolněný, přirozený, svěží, pěstěný a chic. „Pomocí kosmetických produktů, jež jsou dnes na skvělé technologické úrovni, můžeme jednoduše zamaskovat drobné nedostatky a naopak vyzdvihnout nejlepší atributy každé tváře,“ komentuje Lisa a dodává: „Není důležité slepě sledovat trendy a nosit na obličeji masku. Make-up byl vytvořen proto, aby v mžiku zvedl sebevědomí a dodal příjemný pocit.“ Podobný přístup nastolila před dvěma sezonami také značka Lancôme se svou taktikou oprostit se od jarních a podzimních kolekcí dekorativní kosmetiky. Cílem je budovat portfolio produktů pro zákaznice všech věkových skupin a napříč kontinenty, se kterým koresponduje i výběr ambasadorek značky, Kate Winslet či Lupity Nyong’o.

Jaké budou vaše nové kolekce? Pro koho budou určeny? 
Při navrhování kolekcí budu samozřejmě vycházet z tradice maison Lancôme, ale výsledný look není určen pro konkrétní ženu z konkrétní generace. Není to žena určitého věku, ale zákaznice, která si k produktům najde vlastní vztah na základě svého životního příběhu.

Jaké barevné kombinace můžeme čekat?
Základem musí být univerzální odstíny vhodné pro široké spektrum fanoušků značky Lancôme a nenásilné francouzské elegance, ale nebudou chybět ani intenzivní barvy. Jak jinak oslavit touhu každé ženy po skvělém pocitu, kdy je ve středu pozornosti. 

Dá se říci, že budete vyučovat pařížskému šarmu? 
Určitě ano. Obklopila jsem se experty, kteří dokonale rozumějí francouzské perspektivě. Pomáhá mi například modelka a autorka knihy How To Be Parisian Wherever You Are, Caroline de Maigret. Kromě nových produktů, barev a textur prezentujeme také techniky aplikace a návodná videa, aby zákaznice mohly s líčením značky Lancôme dosáhnout pocitu naprosto volných rukou, místo aby se jím cítily svázané.

Setkáváte se s tím, že se ženy make-upu bojí?
Velmi často a je to zásadně špatně. Nikdo vaše líčení nebude zkoumat pod mikroskopem. Dělat drobné chybky je naprosto normální, a pokud si myslíte, že všechno musí být dokonalé, jste na omylu. Make-up je o zábavě, o experimentech a vývoji. Každá žena musí postupně přijít na to, co nejlépe funguje právě na její tváři.

Jak se nalíčit za pět minut?
Není žádné univerzální řešení, nemám jednoduchý návod. Každý obličej je naprosto unikátní, každá žena je vzácný unikát, a právě to se snažím spolu se značkou Lancôme tlumočit. Pokud potřebujete zdokonalit pleť, věnujte čtyři minuty lehké bázi a práci s korektorem a zakončete celý proces řasenkou a rtěnkou či leskem. Pokud máte pleť víceméně bezchybnou, ale máte třeba malé oči, věnujte se nejvíce jim. Je dobré efektivně pracovat s časem a věnovat se potlačení nedokonalostí a zvýraznění vašich předností. 

Sdílejte na
Related posts