Koncern H&M chrlí jednu novinku za druhou. Nejdříve přišlo na řadu otevření českého e-shopu, pak oznámení spolupráce s pařížským módním domem Balmain pod vedením jeho mladého kreativního ředitele Oliviera Rousteinga. Limitka se objeví na pultech 5. listopadu 2015 a ještě před uvedením se můžete přidat i vy – na sociálních sítích vepište hashtag #HMBalmaination. 
No, a konečně poslední velké překvapení přichází v podobě uvedení nové kosmetické řady. Prodávat se začne na podzim 2015 ve více než 900 obchodech světa a nahradí stávající beauty kosmetiku. Produkty budou úzce propojené s módou a sezonními trendy. Základní sortiment make-upu, vlasové péče, péče o tělo a kosmetických pomůcek bude čítat na 700 položek a doplní ho ještě dva další sety: prémiová kosmetická linie a ekologicky uvědomělá řada udržitelných produktů s certifikátem Ecocert. hm.com/cz

Sdílejte na
Related posts