Kreativní ředitelé Lucie a Luke Meier reinterpretují povinnou letní výbavu

Patrik Florián | Móda | 23/06/2021

Kreativní duo v čele původně německé značky Jil Sander představuje kolekci sandálů Birkenstock 1774.

„Chtěli jsme zachovat pravou esenci Birkenstock, ale zároveň nabídnout nové materiály a pohrát si s proporcemi,“ vysvětlují kreativní ředitelé značky Jil Sander Lucie a Luke Meierovi.

Výsledkem spolupráce je čtveřice nazouváků, zahrnující modely Birkenstock Arizona (oficiálně nejoblíbenější boty roku 2020), Milano a Berlin, všechny však přepracované do oversized siluety v přírodních odstínech krémové, olivové a černé, z broušené a telecí kůže.

V rámci limitovaných kolekcí Birkenstock 1774 spolupracoval německý výrobce obuvi v minulosti například s domem Valentino, značkami Proenza Schouler a Stüssy, návrhářem Rickem Owensem či londýnskou univerzitou Central Saint Martins.

Sandály ze spolupráce značek Jil Sander a Birkenstock budou dostupné od 1. července 2021 na stránkách birkenstock.com. Konkrétní cenu prozatím neznáme, dá se však odhadovat, že se bude pohybovat okolo 500 amerických dolarů (přes 10 000 Kč).

Čtěte také: Birkinstock: Experimentální značka MSCHF ušila nazouváky za víc než milion a půl korun

Foto | TALIA CHETRIT

Aktuální číslo

Předplatné