Třetí ročník festivalu Mouvo, který se koná v divadle Archa, 23. a 24. 3.2018, přiveze do Prahy výběr elitní světové scény motion designu. Studio Oficina, které má na povel jeho dramaturgii i organizaci, se letos zaměřilo na téma mezioborových přesahů a spolupráce. Divákům se tedy vedle ryzích motion designérů představí širší spektrum tvůrců, ať už se jedná o stratégy, technology, typografy, producenty nebo specialisty na branding. My vás naladíme medailonky čtyř zahraničních pozvaných studií.
Dvein
Režisérská dvojice Teo Guillem a Carlos Pardo z Barcelony tvoří pod názvem Dvein a zabývá se komerčními i kulturními projekty, kde najde využití jejich vášeň pro experiment. Kombinují především různé techniky filmové kamery a živých vizuálních efektů s propracovanou počítačovou simulací. Pro jejich osobitý vizuální styl si je zvolili klienti jako National Geographic a Canal+, hudební skupiny Alagoas a Vein nebo kreativní festival F5 New York.
→ dvein.com
Entagma
Manuel Casasola Merkle a Moritz Schwind patří k lídrům mnichovského studia Aixsponza, Manuel působí jako kreativní a Moritz jako umělecký ředitel. Zároveň jsou oba technologičtí mágové a nadšenci softwarových řešení náročných a komplexních projektů v 3D systému Houdini. Nejpokročilejší simulace, komplexní počítačová grafika a vytříbený procedurální design. Tím se zabývají ve svých tutoriálech na webu Entagma.
→ aixsponza.com
→ entagma.com
Buck/Ryan Honey
Pod vedením Ryana, který založil Buck před čtrnácti lety, vzniká v losangeleské pobočce studia pestrý a hravý mix výstupů od tradiční animace přes motion design, film až k propracovaným 3D animacím a speciálním efektům. Z početné skupiny jeho klientů vyčnívají společnosti jako Google, Apple, Facebook, CNN nebo IBM. Kolaborativní přístup je jedním z pilířů filozofie studia, které se může pyšnit dlouhou řadou cen a úspěchů. Jen v loňském roce posbíraly projekty bezmála patnáct různých mezinárodních ocenění. Kromě Los Angeles obsadili kreativci z Bucku ještě New York a Sydney.
→ buck.tv
Proud Creative
Londýnské studio plné „hrdých kreativců“ je známé svým propracovaným strategickým přístupem k designu a brandingu, přičemž motion design hraje ve výsledné vizuální komunikaci vždy důležitou roli. Může se pyšnit vytříbenou prací pro řadu britských i mezinárodních klientů, namátkou Sony PlayStation, BT Vision nebo CNN. V minulosti patřilo Proud Creative také mezi vizionáře televizního brandingu, když proslulo koncepčně silnou sérií identů pro britskou stanici S4C.
→ proudcreative.com