14 8 2024 Lifestyle

Je nesmírně těžké vystihnout Francii několika slovy. Nádherná země s komplikovanou minulostí a neocenitelným kulturním dědictvím… Ještě těžší je však popsat Francouze. Na jednu stranu lpí na svých tradicích, na druhou stranu jsou moderní, svérázní a překvapující. O tom ostatně přesvědčili celý svět zahajovacím ceremoniálem k letošním olympijským hrám. Podobně jsou na tom i francouzské firmy. Ctí svou historii a zároveň se nebojí pustit se neprobádanými cestami. Taková je i proslulá francouzská automobilka Peugeot.

Peugeot

Peugeot je na svoji přes 210 let dlouhou historii náležitě hrdý. Jeho muzeum ve francouzském Sochaux je jedno z nejpůsobivějších svého druhu. A je právem i jedno z nejnavštěvovanějších. Chcete-li se o jeho výjimečnosti přesvědčit na vlastní oči, máte během letošního léta skvělou příležitost. V muzeu se totiž koná spousta akcí. Kompletní seznam najdete zde.

Vstříc novým teritoriím

Peugeot neváhá svou barvitou historii připomenout, jak jen to jde. Pořádá srazy veteránů, je pravidelným účastníkem výstav historických vozů, podporuje sběratele a asociace apod. Na druhou stranu se ovšem Peugeot prezentuje jako ultramoderní značka vyrábějící produkty, které jsou technologicky na nejvyšší úrovni a designově občas působí jako z jiného světa. Například v interiéru nového SUV Peugeot 3008 se budete cítit jako v kosmické lodi. Automobilka se nebojí vydat ani na dosud neobjevená teritoria. Jeden z jejích modelů, dynamický fastback Peugeot 408, například zkombinoval segmenty SUV a sportovního kupé, což zatím žádný výrobce nezkusil. Výsledkem je neodolatelný vůz, který budí silné emoce a sklízí zaslouženou slávu.

Šokující show

Podobnou filozofii vyznává Peugeot i v marketingu. Spustil originální kampaň, která nemá obdoby, a to na nejméně očekávaném místě – na vlakovém nádraží Gare du Nord v Paříži. Pravdou je, že na tomto nesmírně rušném nádraží není nouze o diváky. Peugeot zde v nejfrekventovanější denní době předvedl monumentální odhalení. Ukázal zde 3D instalaci v podobě obřího boxu promítajícího majestátní bytosti. Velkolepá show, jež je dílem kreativního studia Superbien, průkopníka v oblasti multimediálního umění. sloužila jako součást představení nového modelu Peugeot 5008 a uchvátila tisíce lidí.

Originální kampaň se stala hitem sociálních sítí. Velké rodinné SUV 5008, které primárně nemíří na nejmladší klientelu, se tak dostalo do zorného pole širokého věkového spektra. A značka navíc slibuje, že tím její originální počiny ani zdaleka nekončí. Další kampaně prý budou brzy následovat.

Sdílejte na
Related posts