Značka Vàng uvádí kolekci LOVE – sérii šperků inspirovaných různými podobami lásky. Poprvé se do kampaně zapojily skutečné zákaznice. Limitovanou novinkou je i sladká tečka Vàngíčko 2.0 se šperkem jako překvapení.


Nová kolekce šperků LOVE od značky Vàng je zhmotněním lásky ve všech jejích formách – od partnerské přes přátelskou až po tu k sobě samému. Motivy srdce, pulzu či portálu se v jednotlivých kusech střídají s prvky dvojice a propojení. Kolekce, která je dostupná ve stříbrné a pozlacené verzi, nese také symbolický akcent v podobě pravého českého granátu – odkazu na domácí tradici i emocionální hloubku šperku.


Chtěli jsme, aby láska, která je v každém šperku, byla i v jeho prezentaci – a proto jsme tentokrát fotili s našimi skutečnými zákaznicemi.


Právě autenticita je pro Vàng klíčová – a nová kampaň to dokazuje. Zákaznice, které šperky nosí, se proměnily ve tváře kolekce a propůjčily jí vlastní příběhy i styl. Výsledkem je vizuální série, která spíš než na reklamní inscenaci působí jako osobní zpověď.

Součástí letošní jarní nabídky je i návrat oblíbeného Vàngíčka – tentokrát ve verzi 2.0. Limitovaná jarní edice čokoládového vajíčka Vàngíčko 2.0 propojuje české řemeslo, design a požitek. Bílá čokoládová skořepina je plněná ceremoniální matchou z Café Sofa a malinami od Steiner & Kovařík. Uvnitř se skrývá náhodně vybraný šperk ve stříbrné či pozlacené variantě. Více informací na shopvang.cz.

