Podoba vozítka nazvaného Gacha vznikala ve spolupráci s finskou firmou Sensible 4, jež se zabývá vývojem autonomních vozidel, tedy takových, která se obejdou bez řidiče. To, co je u osobních aut zatím spíš výstřelek, se pro autobusy nebo třeba nákladní auta hodí přímo dokonale. Nejrevolučnější na celém projektu je ale to, že se připravuje pro nehostinné finské podnebí, tedy do chladu, sněhu, deště a mlhy – s takovými podmínkami si zatím ostatní autonomní stroje poradit úplně nedokázaly. Finská strana se proto postarala jak o pohon, tak i o potřebné algorytmy nebo senzory hlídající případné překážky v cestě, zatímco japonská přispěla svou pověstnou minimalistickou estetikou. Na suché i zasněžené silnice v Helsinkách a okolí by Gacha měla vyjet už v roce 2020. muji.com, sensible4.fi
Autonomní minibus pohodlně uveze deset sedících a šest stojících pasažérů. Pohybuje se rychlostí do 40 km/h, je vybavený pohonem všech čtyř kol a má dojezd přesahující 100 km. Prototyp vyjede na finské silnice už letos v březnu.