SWISS TIME

Ondřej Elsner. Foto: Archiv | Lifestyle | 29/06/2016

Švýcarská hodinářská manufaktura Audemars Piguet ve spolupráci se společností Luxury Brand Management otevřela vlajkový butik v Pařížské ulici v novém designu. Přírodní koncept přijel do Prahy představit generální ředitel značky, Francois-Henry Bennahmias.
Česká společnost Luxury Brand Management znovuotevřela svůj butik švýcarské horlogerické legendy s více jak 140letou tradicí, značky Audemars Piguet. Ještě před slavnostní opening party jsme měli tu čest absolvovat neformální oběd s generálním ředitelem značky, Francoisem-Henrym Bennahmiasem. Tento pařížský rodák odstartoval svou profesionální kariéru jako sportovec (hrál vrcholově golf), poté přešel do módního průmyslu a pracoval se značkami jako Giorgio Armani či Gianfranco Ferré. V proslulé manufaktuře Audemars Piguet začal působit v roce 1994 a do pozice CEO byl jmenován v lednu 2013. Jeho svérázná a intenzivní povaha se nebojí humoru, nadsázky ani sarkasmu a celou jeho návštěvu doprovázela velmi uvolněná nálada. „Lidé se mne v Praze ptají, co vlastně AP znamená. No, a dnes večer je to jednoznačně: Ahoj, Praho! Velmi nás těší, že jsme zastoupeni v jednom z nejvíce navštěvovaných měst v Evropě,“ dodal na adresu českých novinářů, jež vzápětí jednoho po druhém donutil nacvičit speciální „AP taneček“. Prostory butiku dávají vyniknout novému vizuálnímu konceptu značky, který zákazníky zavede přímo do krajiny švýcarského Vallée de Joux, rodného místa Audemars Piguet. Směs kovu, kamene a dřeva se prolíná celým obchodem, jemuž vévodí masivní lustr, symbolizující převalující se mlhu a mraky nad malebným švýcarským údolím. Doplňující světla jsou pak inspirována kapkami deště, který se na vesničku Le Brassus spouští se železnou pravidelností. Prostor o rozloze 73 m2 je rozdělen do dvou hlavních částí, přičemž první nabízí rozsáhlé portfolio dámských i pánských hodinek v přilehlých vitrínách a originální vítací zónu. V druhé části se nachází tichý a relaxační lounge, kde si klient během prezentace může vychutnat kávu či sklenku šampaňského pro maximální pohodlí. Francois také poodhalil plány a novinky, na které se fanoušci vysoké horlogerie mohou těšit. „Velkým uvedením budou modely hodinek ve zlatě, kterému jsme ale dali zcela nové vlastnosti a provedení. Během naší více než 140leté historie jsme vždy ctili myšlenku, že pokud chcete měnit pravidla, musíte je nejdříve ovládat. Proto uvedeme převratný technologický prvek, díky kterému posuneme horlogerické inovace zase o kus výš.“

Audemars Piguet, Pařížská 5, Praha 1, audemarspiguet.com, lbm.cz

Foto | Archiv Lbm.
galerie
Le Grill

Aktuální číslo

Předplatné