Heineken ve spolupráci s agenturou Zaraguza vyvinul první audiovizuální mapu na světě, díky níž můžete v reálném čase sledovat, co se ve městě kolem vás právě děje, a to včetně projíždějící MHD. Prvotním cílem aplikace City Symphony je, aby se návštěvníci expozice Heinekenu na Designbloku, který je pro veřejnost otevřen ode dneška, mohli podělit o své zážitky a mohli je snadno dál virtuálně šířit. Důmyslná virtuální síť stanovišť na sebe navíc váže vizuální efekty a zvuky. Pokud tedy uživatel nahraje fotku nebo zveřejní příspěvek, přispěje do symfonie, která se vytváří v přímém přenosu. Tato symfonie proto nikdy nebude stejná, přesně jako město, které se neustále mění.

„Víme, že lidé rádi sledují, co se kolem nich děje, ideálně v reálném čase. A tak jsme vsadili na tuzemskou oblibu sociálních sítí a přišli s webovou aplikací, která mapuje dění ve městě z ptačí perspektivy. Každý se tak stává obyvatelem audiovizuálního města,“ komentuje Richard Gažo, manažer značky Heineken a dodává: “Jde o výjimečnou aplikaci. Dali jsme velkoměstu zvuk a věříme, že tento hravý nápad probudí v lidech emoce. Díky této aplikaci můžeme nejen lidi mezi sebou seznámit, ale všichni zainteresovaní najdou jak Heineken bary v jejich okolí, tak i vzdálenost od jednotlivých klubů, kde se něco děje. Pokud jsou milovníci designu, vidí online, jak daleko jsou vzdáleni od expozic Designbloku. Aplikace prostě ukáže místa, kde stojí za to být!“

Aplikace Heineken City Symphony je volně dostupná pro každého na: heinekencitysymphony.com

Sdílejte na
Related posts