Inovativní web má sloužit jako zdroj informací a inspirace pro obchodní partnery i koncové zákazníky.

Významný výrobce sanitárního designu Grohe se rozhodl přijít s novým způsobem, jak oslovit architekty, interiérové designéry i koncové zákazníky. Namísto zrušených veletrhů spouští propracovanou online platformu GROHE X. Ta v moderním rozhraní nabídne virtuální prezentaci produktů, inspirativní obsah i praktické informace nebo pomoc s instalací.

„GROHE X je výsledkem našeho revolučního způsobu myšlení. Novou realitu vnímáme jako výzvu a nové příležitosti,“ vysvětluje Jonas Brennwald, Leader LIXIL EMENA a Co-CEO Grohe AG. „GROHE X je pro mě důkazem, že obzvláště v těchto chvílích je třeba vyměnit ‚ale…‘ za ‚představte si, když..‘, a jsem více než hrdý na to, že všichni v GROHE jsou na takové uvažování dostatečně odvážní. Prostřednictvím GROHE X nabízíme našim zákazníkům centrální, vždy dostupnou, značkovou platformu pro inspiraci, ale také interakci – kdekoliv se nacházejí, kdykoli nás potřebují. Důležitost platformy GROHE X vnímáme i do budoucna. Tato digitální platforma je jen prvním stupněm vlastního zážitkového ekosystému, který bude v nadcházejících letech podněcovat spolupráci s našimi zákazníky. Jakmile to bude opět možné, bude platforma GROHE X doplněna o velké akce v rámci GROHE Truck Tour,“ dodává.



Novou platformu můžete vyzkoušet na grohe-x.com.

Sdílejte na
Related posts